Nasrettin Hoca | Nasreddin Hoca Fıkraları

fıkraları , resimleri , hayatı , fıkrası , nasrettin hoca , nasreddin hoca ile ilgili bilgiler.

Nasrettin Hoca Resimleri

Posted by mss32dll Nisan 15, 2008

Nasreddin Hoca Resimleri

Nasrettin Hoca

9 Yanıt to “Nasrettin Hoca Resimleri”

  1. emel said

    idare eder

  2. ayşenur said

    igrenççç

  3. şilan said

    merhaba ben şilan tanıştığımıza çok sevindim. Sohbet etmek istemiyorum………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………yanio kadar çok………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  4. site harika beyendim başarılarınızın devamını bekliyorum

  5. ali baki said

    nasrettin hocayı çok seviyorum

  6. esra said

    nasreddin hoca keşke yaşasaydı da bizi fıkralarında olduğu gibi güldürseydi
    nasreddin hocayı sevmeyen var mı
    varsa ona şu kelime:
    AKILSIZ DEYYUZ SALAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ÖKÜZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    İŞTE BUDUR
    EN BÜYÜK NASREDDİN BİZİM NASREDDİN
    YUHİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

  7. bilal said

    iyi ve güzel resimler, fakat 2 resimden ziyade daha fazla olabilirdi. biz kültürümüzü böylemi koruyoruz. Ama farklı kötü amaçlı site için 100000′den fazla resim var , yinede bu resimleri yapana 100000′lerce teşekkürümü sunuyorum.

  8. SELEN said

    saOl İŞİME YARADI

  9. sekerkiz diyorrr said

    Allah Allah herkez mecdurmu salak we söylediklerin sensin ama ben sewiorun hocayııı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

